EN BG

Гаранционни условия

Гаранцията имат всички продукти закупени от нашия уебсайт te-light.bg. В случай, че продукта е дефектен в рамките на гаранционния период, може да бъде върнат. Ние ще наравим всичко възможно да намерим решение възможно най-бързо.

Нашата компания не предлага сервизни услуги. Дефектен продукт се сервизира от оторизиран сервиз. Ако дефекта бъде потвърден от сервиза и продукта не може да бъде поправен, вие ще получите нов продукт.
Отсервизирането на дефектирали продукти се извършва в рамките на десет работни дни от датата на постъпване на продукта в сервиз.

Всеки продукт има стандартна гаранция. Продължителността й зависи от самия продукт. В този период, имате право на замяна или поправка на продукта.

Гаранцията не важи в следните случаи

1. Дефекти причинени от неправилна употреба.
2. Дребни отклонения, които не нарушават употребата на продукта.
3. Транспортни щети, причинени извън отговорността на Максиам ЕООД.
4. Щети причинени от естествената употреба на продукта, употреба не по предназначние, липса на подръжка, неправилно сглобяване на продукта.
5. Щети причинени от промени или поправки от клиента или 3ти лица.
6. Щети причинени от падане, прах, вода или други причинители.

Връщане на дефектен продукт

В случай на дефектен продукт, следвайте стъпките за оптимално разрешаване на проблема:

1. Изпратете ни имейл на office@te-light.bg, опоменавайки, че искате да върнете продукта.
2. Ще получите обратен имейл с потвърждение и инструкции как да изпратите продукта.
3. Ще ви изпратим имейл с потвърждение, че сме получили продукта.
4. Ще разгледаме проблема и ще потърсим решение възможно най-бързо.

Този сайт използва бисквитки, за да подобри вашето преживяване и да добави допълнителна функционалност. Научете повече.
x